Koszyk
W trosce o zadowolenie naszych Klientów uruchomiliśmy możliwość Live Chat, czyli rozmowę on-line z pracownikiem sklepu. Dzięki opcji chat, możesz skontaktować się z nami zawsze, kiedy nastąpi taka potrzeba, tak aby ułatwić Ci zakupy, rozwiać wszelkie wątpliwości i odpowiedzieć na wszystkie pytania. Okienko rozmowy on-line dostępne jest przez cały czas w prawym dolnym rogu ekranu. Zachęcamy do kontaktu!

Na karcie każdego z produktów znajduje się informacja, czy posiadamy dany produkt na magazynie, jaka jest ilość towaru dostępnego na magazynie oraz jaki jest przybliżony czas realizacji zamówienia.

Nasi pracownicy skontaktują się z Tobą jeśli czas realizacji miałby być inny niż ten podany na stronie sklepu SterowanieOgrzewaniem.pl.

Na stronie sklepu SterowanieOgrzewaniem podane są ceny netto i brutto produktów. W większości przypadków są cenami ostatecznymi.

Istnieje możliwość zapytania o niższe ceny jednak jedynie w przypadku gdy Klient chce zamówić cały zestaw sterowania lub większą ilość tego samego produktu (za większą ilość uważa się więcej niż 5 sztuk danego produktu).

Przy czym nie na wszystkie produkty widoczne na stronie można otrzymać rabat związany z indywidualną wyceną.

W celu indywidualnej wyceny prosimy o kontak e-mail pod adresem: biuro@sterowanieogrzewaniem.pl

Wystarczy, że wartość produktów w Twoim koszyku/które chcesz zakupić wyniesie lub przekroczy 1500zł brutto.

Tak, zamówienie w sklepie SterowanieOgrzewaniem.pl można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie. Zostanie ono zrealizowane, zostaniesz poproszony/a jedynie o wypełnienie danych koniecznych do realizacji zamówienia i wysyłki towaru.

Zachęcamy jednak do założenia konta, dzięki czemu będziesz mógł/a korzystać z udogodnień, takich, jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów, generowanie dokumentów zakupu, itp..

Jeśli chcesz złożyć zamówienie w naszym sklepie dodaj wybrane produkty do koszyka i przejdź do realizacji zamówienia klikając przycisk “Do kasy”.

Następnie zostaniesz poproszony o zalogowanie się/rejestrację w naszym sklepie lub o wypełnienie swoich danych, w przypadku, gdy dokonujesz zakupu bez rejestracji.

Kolejnym krokiem jest wybranie formy płatności oraz dostawy zamówienia.

Aby zakończyć proces składania zamówienia kliknij przycisk “Złóż zamówienie”.

Jeśli zamówienie zostało złożone poprawnie, zobaczysz ekran “Dziękujemy za złożenie zamówienia”. Na tym etapie Twoje zamówienie zostanie przyjęte przez sklep, a Ty zostaniesz:

  • - poproszony o dokonanie płatności (jeśli wybrałeś metodę płatności przelewem tradycyjnym - wszystkie dane potrzebne do dokonania przelewu bankowego znajdziesz w e-mailu potwierdzającym zamówienie),
  • - poinformowany o całkowitej kwocie pobrania oraz pozostałych szczegółach zamówienia (jeśli wybrałeś opcję “Płatność przy odbiorze”; w tym przypadku Twoje zamówienie jest automatycznie przekazywane do realizacji).

W razie pytań pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie, poprzez e-mail, formularz kontaktowy lub opcję Live Chat.

Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów, dołożyć towary, zmienić ilość poszczególnych produktów lub zmienić wybraną formę płatności, należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Nie ma możliwości wprowadzania zmian w zamówieniu które zostało już wysłane.

Zamówienia przyjmowane są przez naszych pracowników również telefonicznie. Zamówienia można składać pod numerem telefonu: ....................

Wszyscy użytkownicy, zarówno Ci zarejestrowani, jak i Ci, którzy dokonali zakupu bez rejestracji otrzymują jako potwierdzenie wiadomości e-mail na adres podany podczas składania zamówienia z aktualną informacją o jego statusie.

Dodatkowo Klienci, którzy posiadają konto w naszym sklepie mogą na bieżąco śledzić status zamówienia po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce “Historia zamówień”.

W celu sprawdzenia aktualnego statusu zamówienia można również skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Wszyscy użytkownicy otrzymują powiadomienia e-mail z aktualną informacją o statusie zamówienia, wysyłane na adres e-mail podany podczas składania.

Dodatkowo Klienci, którzy posiadają konto w naszym sklepie mogą na bieżąco śledzić status zamówienia po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce “Historia zamówień”.

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Kurier posiada numer telefonu odbiorcy, dlatego w razie problemów z dostawą jest w stanie skontaktować się z klientem, ale nie jest to jego obowiązek.
W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej Geis, otrzymasz od nas informację e-mail z numerem listu przewozowego. Informacje znależć więc można wpisując numer przewozowy, podany w wiadomości e-mail na stronie firmy kurierskiej Geis (https://www.geis.pl/pl).

Tak - istnieje możliwość odbioru osobistego złożonego zamowienia w siedzibie firmy SterowanieOgrzewaniem.pl.

Odbiór osobisty zamówienia może jednak nastąpić jedynie po wcześniejszym ustaleniu terminu z pracownikiem sklepu.

Sklep SterowanieOgrzewaniem.pl prowadzony przez firmę TNControl zlokalizowany jest pod adresem: Sonina 487a, 37-100 Łańcut

Kurier ma obowiązek podjęcia trzech prób dostawy towaru pod wskazany adres (dzień po dniu). Możliwość ta jest gwarantowana przez firmę kurierską. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy.

Jeśli kurier próbował dostarczyć przesyłkę kilkakrotnie i nie zastał Cię w domu, koniecznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta - wyjaśnimy sytuację.

Do przesyłki zawsze dołączamy paragon lub fakturę VAT (jeśli klient zaznaczył chęć otrzymania takiego dokumentu podczas składania zamówienia) oraz formularz odstąpienia od umowy. Obydwa te dokumenty znajdują się zawsze wewnątrz opakowania produktu lub wewnątrz kartonu/opakowania zbiorczego.

Przypominamy, że dowód zakupu jest podstawą do odstąpienia od umowy oraz podstawą gwarancji i należy go zachować.

Dostępne w sklepie rodzaje płatności to:

  • - płatność przelewem tradycyjnym - umożliwia opłacenie zamówienia w terminie późniejszym niż w momencie składania zamówienia. Możesz to uczynić wpisując dane przelewu podane w e-mailu potwierdzającym zamówienie bezpośrednio na stronie internetowej swojego banku lub wypełniając odpowiedni druk na poczcie. W tytule przelewu proszę wpisać nr zamówienia.;
  • - płatność przy odbiorze - Za złożone zamówienie możesz zapłacić bezpośrednio przy odbiorze paczki od kuriera.

W Przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym dane do przelewu:

Nr konta

Adres
TNControl
Sonina 487a
37-100 Łańcut

Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki z naszego sklepu poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia na adres: TNControl, Sonina 487a, 37-100 Łańcut lub poinformować Sprzedawcę o woli odstąpienia za pośrednictwem e-mail.
Zwrotu należy dokonać odsyłając towar na powyższy adres wraz z dołączoną kserokopią dowodu zakupu oraz wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy dostępnym m.in w regulaminie sklepu SterowanieOgrzewaniem.pl

Zwrotu towaru można dokonać jedynie w przypadku, kiedy nie nosi on żadnych śladów użytkowania. Jeśli jednak zakupiony produkt okazał się podczas użytkowania wadliwy, wówczas możesz go reklamować.

Do zwrotu należy dołączyć wszystko co otrzymałeś w opakowaniu z produktem (np. nienaruszone pudełko, instrukcje, karta gwarancyjna itd).

Zwrotowi nie podlegają towary robione/sprowadzane pod indywidualne zamówienie klietna oraz produkty który były w jakikolwiek sposób dostoswane do potrzeb odbiorcy.

Wymiana towaru na inny jest traktowana jak nowe zamówienie, w związku z czym sam opłacasz przesyłkę nowego produktu.

Jeśli jednak zwrot i wymiana towaru jest związana z naszą pomyłką, wymiana jest zupełnie darmowa i nie ma znaczenia, czy jaką drogą odbywa się reklamacja.

Jeśli zwrócisz jakikolwiek produkt, jego równowartość zostanie przelana na Twoje konto bankowe. Numer konta bankowego do zwrotu podasz nam wypełniając papierowy formularz odstąpienia od umowy. Pieniądze zwracamy nawet w ciągu 72h od otrzymania zwracanego towaru, jednak musisz pamiętać, że ustawowo mamy na to 14 dni roboczych.
Na rozpatrzenie reklamacji/zwrotu sklep ma 14 dni roboczych.

Z Biurem Obsługi Klienta skontaktujesz się, dzwoniąc pod numer telefonu, wysłając wiadomość na adres e-mail: biuro@sterowanieogrzewaniem.pl lub skorzystać z Formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie.

Nasi pracownicy z chęcią odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą w doborze odpowiedniego produktu oraz pomogą we wszelkich trudnościach związanych z procesem składania i realizacji zamówienia.

Kontakt jest możliwy w godzinach działania sklepu, tj:
Od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00
Proszę czekać...